Klassfest

Jag har börjat rodda i att fixa en klassträff.. I år är det 30 år sen jag började ettan.
För någon månad sen fick jag kontakt med en gammal klasskamrat från grundskolan, Danne, och vi började snacka om hur kul det vore att ses igen och vips så erbjöd jag mig att kolla upp det hela..

Jag skickade förfrågan till alla gamla klasskamrater som jag har på fejjan och alla tyckte det var en god idé så nu har jag med hjälp av Marit, en annan klasskamrat, börjat leta upp adresser till alla i klassen. Hittills har jag lyckats hitta till alla utom 2. Det är inte lätt att hitta en Eva Andersson eller Pär Andersson födda -73 inte.. Finns många sådana i Sverige, har de dessutom bytt efternamn så är det rätt kört.. :(

Nu ska jag försöka fixa brev/vykort till alla de som jag inte har via mail eller fejjan så att de får reda på att boka in festen.
Niklas från klassen bor kvar i Vadstena och har lovat ordna en lokal för oss att vara i, tydligen har firman han jobbar i en festlokal som vi kan få låna =) jag undrar om Titti fortfarande jobbar inom restaurangbranschen hemma i stan så kanske hon kan fixa lite catering..
Festen ska iofs inte gå av stapeln förrän i slutet av maj dvs 22 år efter att vi slutade 9an men jag är ju lite av en planerare o gillar att ha saker färdigt i tid.. :D

Note to self: fixa fullständiga adresser med postnummer o allt så jag kan skicka iväg breven snarast möjligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0