Torsdagkväll

Sitter just nu och väntar på M som är på väg hit från båten.
Så ikväll får jag ta bil till jobbet, yaaaay, detta gör att jag kommer dit och hem så mycket snabbare..
Fast jag ska iofs lämna in bilen till verkstad i morgon bitti då den ska servas men det blir taxi hem därifrån och jag skulle tippa på att jag ändå kommer hem fortare än om jag varit tvungen att ta tunnelbanan med byten och allt.
I natt är även sista jobbpasset för den här veckan, så imorgon så joinar jag M på båten till Åland på kvällen, i helgen ska det bli mys samt röjning i ett av kallförråden så att det är redo för isolering. Tanken är att vi ska göra om ena kallförrådet till ett sovrum så att man faktiskt kan stänga in sig lite, som bonus blir halva förrådet en stor walk-in-closet och det tänker jag då inte klaga på ;)

Nu ska jag skriva inköpslista så jag inte glömmer vad jag ska handla i affären, tänkte tima in det så att jag sen kan få lift hem av M sista biten eftersom jag tänkte köpa lite tunga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0