Tråkigt..

Är ledig idag igen och inget inplanerat på agendan, så jag har tråååååkigt.....

Förut när jag hade tråkigt så kunde jag laga mat och äta, det funkar ju inte nu eller jo laga mat kan jag göra men det ger inte samma buzz som tidigare eftersom jag nu får lägga allt i små små matlådor och frysa in. Har tvättat lite idag i ett försök att sysselsätta mig men det är ju inte så mycket jobb med tvättning heller, lägga in tvätten, starta maskinen, vänta en timme sen flytta över det till torktumlaren..
Har diskat också, satte in all disk i maskinen vilket tog kanske en kvart, startade maskinen och så vips var jag sysslolös igen..

Jag vill göra något men vet inte vad.. gaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0