Frustrerad..

Idag är jag ledig och ikväll kommer mamma på besök och stannar till onsdag em.

Vi ska sortera kläder i klädkammaren, slänga det som ska slängas. Sen även sortera vad jag kan ha nu och eventuellt sen. Ska bli trevligt med besök men det brukar även vara lite jobbigt, jag älskar min mamma det är inte det, men det är inte alltid som vi kommer överens. Den här gången lider jag iaf inte av PMS vilket jag gjorde förra gången och då hade jag kunnat bita huvudet av henne var 5e minut ungefär, så föhoppningsvis går det bättre den här gången.

Idag känner jag mig dock lite nere, längtar till Åland och M så jag blir galen och då är det inte ens en vecka sen vi sågs sist. Vill få flytten gjord så att jag bor där och kan få krypa intill honom när jag känner för det, inte som nu sitta och vänta flera dagar och först på fredag får jag ha honom nära igen. Det som stoppar upp flytten nu är ju det här med jobb.
Jag söker allt som finns i stort sett men hittills har det inte hjälpt. Jag har blivit kallad till två intervjuer, ena jobbet gick till en annan och det andra jobbet skulle jag aldrig i livet vilja ha. Fick sen höra att jag ansetts som överkvalificerad för ett tredje jobb, men jag menar hade jag inte velat ha jobbet hade jag väl ändå inte sökt? Sen undrar man lite hur man kan vara överkvalificerad när man som jag enbart har gymnasiekompetens och den har jag till och med fått skrapa ihop via 2 år på folkhögskola och sen lite enstaka kurser på komvux. I övrigt har jag ingen utbildning utan har jobbat mig till där jag är idag. Frustrerande är vad det är..

Sen står vågen still också.. Har inte hänt ett skit där på flera dagar så nu börjar jag fundera på vad jag gör fel.. om jag gör fel.. eller om operationen blev fel.. gaaah

Ingen bra dag det här med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0